poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Transylvánie

(4.9.- 11.9.2010)

Datum Zpráva
9.9. 21 hod. - Dnes jsme nuceně navštívili město Sibiu, kde byl naštěstí Jeep servis, neboť s prasklou brzdovou hadičkou se fakt blbě jede. Díl samozřejmě neměli, ale místní nadšený offroadista sehnal zánovní z vrakáče. Odpoledne jsme se přesunuli do Stana de Vale, kde teď vegetíme v cabani - chatě známého. Venku je 8°C po dešti. Zítra nás čeká 50 km hřebenovka. Zdar Náča
9.9. 8 hod. - Právě jsme se probudili do deštivého rána pod Fagarašem. Včera jsme se přesunuli cestou necesou po Poenari, výstup po 1480 schodech absolvovala jen polovina výpravy, my rozumnější jsme se usalašili v místní hospůdce. Odpoledne jsme přejeli Fagaraš, po průjezdu tunelu ve výšce 2018 m jsem naštěstí ještě před 25 km sjezdem do údolí zjistil, že mám prasklou brzdovou, tak jsem sjezd absolvoval na kurtě, bržděný Defenderem. Dnes přesun k Beiusu. Zdar Náča
7.9. Včera odpoledne udělal už "klasicky" Josef - bývalý Santanysta, nyní na Patrolu spojovačku a praskla mu hadice od převodovky. Když jsme opravili, zbylo už jen sjet do údolí, kde jsme zatábořili. Pak začal u táboráku obrovský mejdan, samozřejmě se i peklo. Dopoledne jsme museli jet koupit olej do převodovky, neboť odmítala řadit. Pak jsme dali hřebenovku a ke slovu přišel naviják, prostě offroadová pohoda. Zítra mrskáme na Poenari. Zdar Náča
6.9. Včera jsme si užili super den, počasí nám přálo, po sjetí z 67C jsme přejeli na další hřeby, které začínají výjezdem v bukových lesích. Tábořili jsme ve výšce 1376 m u stovky let starých dubů, které měly kořeny až 2 m dlouhé, rozprostřené kolem sebe. Včera byla táborák a i v noci celkem teplo 9°C, ráno nás vytáhlo ze stanů sluníčko, teď jsme na vrcholku hřebenů ve výšce 2134 m n.v., je tu náderně! Zdar Náča
5.9. Včera v 19 hod. vyjela kolona 9 teréňáků ve složení 6 Touaregů, Patrol, Defender a Jeep do Transylvánských Alp. Nocovali jsme u horského potoku a byla pěkná kosa 7°C. Dnes jsme se probudili do rána s azurovou oblohou. Vydali jsme se na hřebeny po staré dobré cestě 67C, ale už jí bohužel stihli do půlky vyasfaltovat, tak jsme museli dát na hřebenech pravou mimo cestu ;-). Teď jsme na hřebenu ve výšce 2176 m a kocháme se výhledy, na které se nezapomíná. Je tu čerstvě napadnutý sníh a na cestě místy závěje. Za celou partu zdraví Náča