poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Maroko

(29.4. - 15.5.2009)

Datum Zpráva
15.5. 16.00 hod. - Nakonec se nám podařilo dotáhnout H2 přes celé Maroko až na hranice i loď, na Evropské straně už čekal sjednaný náklaďák, na nějž jsme H2 vytáhli přes kladku navijákem a všichni jsme vyrazili domů. Zdar Náča
14.5. 15.00 hod. - Včera proběhla oslava v africkém stylu - písek, který díky silnému větru létal vzduchem, byl nejen v pití, ale prostě všude. Ráno jsme vyrazili s H2 na tyči směr hranice. Už máme za sebou přes 400 km, jen jsme museli prostřídat auta, H2 je prostě těžký tank a hřála se převodovka na druhé H2. Náča
13.5. 19.00 hod. - Tak nás z dun vyhnala písečná bouře. Nakonec jsme se tedy utábořili u dunek za Erfoundem. Jeden z účastníků slaví 40-tiny, tak jdeme na to... Náčelník
12.5. 14.00 hod. - Jsme zpátky na Erg Chebbi u Hassana pro nepojízdného Hummera. Vyndali jsme kardany, připevnili vlečnou tyč a jsme připraveni zítra ráno vyrazit na hranice, čeká nás 900 km, kde bude mít Hummer na tyčích Hummera. Dnes poslední nocleh a rozlučka v dunách. LR Disko 3 je už v Evropě, odešly zadní tlumiče, tak jel po dálnici z pobřeží zpět. Jinak všichni OK. Zdar Náča
12.5. 13.00 hod. - Včera jsme se vyřádili na plážích u Atlantiku, při odlivu jsme jeli k vraku lodi. Ještě se to bořilo a H2 si tam ustlal, že byl třeba naviják. Dnes jsme si počkali hodinu po odlivu a stovkou "přeletěli" pláže o délce 38 km. Teď míříme na Agadir a pak k dunám Erg Chebbi pro nepojízdnou H2. Náča
11.5. 12.00 hod. - Včera jsme pokračovali přes duny, pak pouští a přes jezero Iriki, kde padl náš teplotní rekord 41°C ve stínu. Dojeli podle itíku do Taty. Večer jsme si ještě najeli 200 km ze dneška a teď už odbočujeme na Plage Blanch, tedy k dunám na pobřeží Atlantiku, kde budeme nocovat. Zdar Náča
10.5. 8.00 hod. - Oprava LC 80 se protáhla až do 17 hdoin, tak jsme jeli do tmy. Přesto jsme téměř dohnali jednodenní zpoždění, už jsme za itíkem jen 7 km. Táboříme v dunách u jezera Iriki, ještě v osm večer bylo 30°C a teď je 28°C. Jinak posádky i stroje OK. Zdravíme domů a posíláme trochu tepla... Náčelník
9.5. 15.00 hod. - Právě jsme dojeli do Zagori, máme za sebou 300 km pouští. Poprvé za 8 let jsem viděl jak kvete poušť. Prý bylo letos dlouhé období dešťů, tam kde je obvykle jen kamení a písek je zeleno a žlutá kvítka. Těsně před Zagorou prorazila Disko 3 p.z. pneu, naštěstí měli v pneuservise novou. Pak ještě oprava LC 80, tekl l.p. homokloub. Jinak všechny posádky OK, vyrážíme směr Mhamid. Zdar Náča
8.5. 19.30 hod. - Tak jsme nepojízdnou H2 nechali u přítele Hassana. Posádka přesedla do Náčelníkova vozu a vydali jsme se podél alžírské hranice pouští na západ. Jeli jsme kamennou pouští po obou stranách hory a občas duny. Teď táboříme 3 km od hranice v dunách, právě byla naražena poslední bečka, pípa jede...
7.5. 20.00 hod. - Tak se nám podařilo dostat H2 z dun. Pak na kurtě hamadou. Teď večříme a jdeme zapít akci... Náča
7.5. 9.00 hod. - Včera jsme měli offroadovou pohodu v dunách, všichni jezdí v pohodě, do oázy jsme dojeli v rekordním čase 40 min. Přidala se k nám 3-členná posádka Čechů od Kolína v LC 100, kteří jedou sami. Při zpáteční cestě zuli na LC 100 pneu, tak jsme ho narazili na autě. Pak cestou ještě jednu na LR. Jinak pohoda. Náča
7.5. 16.00 hod. - Dnes kolem poledne "umřel" v dunách klukům z Javorníků Hummer H2. Bez varování v záběru vylétlo ozubené kolo obalem převodovky - auto je nepojízdné. Tahali jsme ho přes hodinu, ale v poledním vedru se nedalo pokračovat. Tak jsme se vrátili k Hasasnovi, teď se vracíme, čeká nás ještě 300 m ven z dun. Náčelník
6.5. 9.00 hod. - Máme za sebou první noc v dunách, kde jsme pod nebem plných hvězd příjemně poseděli. Parta z Javorníků to dotáhla do úplné dokonalosti, když vyndala malou bečku piva (15 l) i s chlazeným výčepem. Byla to prostě opět pohoda. Teď vyrážíme do oázy uprostřed dun. Za všechny zdraví Náča
5.5. 19.00 hod. - Odpoledne jsme přijeli k písečnému moři Erg Chebbi. Vyložili jsme věci z aut do pokojů u přítele Hassana, abychom ulehčili autům a vyrazili jsme do dun. Nikdo ani nezapadl, ale na hranu 100 m duny jsme žádné auto nedostali. Teď večeříme a pak vyrazíme přespat do dun. Všichni OK. Zdar Náča
5.5. 8.00 hod. - Včera jme přejeli z Atlasu do kempu Blue Meski v údolí řeky Ziz. Odpoledne jsme se vydali na prohlídku protilehlého Ksuru - opevněné vesnice. Za brodem stál v naší cestě akvadukt, tak jsme museli jet po cestě, která se používá když je moc vody v řece. Večer posezení s bubínky u přítele Miluta. Náča
4.5. 11.00 hod. - Včera jsme absolvovali "pěší tůru" po středověké medíně města Fes. Odpoledne jsme se přesunuli do cedrových lesů nad Azrou. Večer bylo chladno a poprchávalo, tak jsme udělali táborák a strávili u něj příjemný večer. Teď míříme přes Střední Atlas do Meski, tam už bude snad teplo. Zdar Náča
2.5. 12.00 hod. L.T. a 14.00 hod. našeho času - Právě jsme v rekordním čase 45 min. překročili marockou hranici a to přestože jsme absolvovali "odbornou" lékařskou prohlídku na prasečí chřipku - tedy prošli jsme kontrolním rámem, kde bylo 5 kontrolek a černoch v plášti. o rozsvícení zelené kontrolky nás vpustili :). Náča
2.5. 11.00 hod. - Tak jsme v přístavu Ceuta na africkém kontinentu. Plavba připomínala jízdu na Lochnesce a rozdávali i pytlíky! Vyrážíme na marocké hranice. Zdar Náča
30.4. 19.00 hod. - Právě jsme dojeli do místa dnešního noclehu ve Španělsku. Máme za sebou 2150 km. Všichni jsou OK, očekáváme poslední posádku. Zdar Náča
29.4. 20.00 hod. - Tak již tradičně směřujeme na výpravu do Maroka. Máme za sebou prvních 1000 km a právě nocujeme ve Francii. Sestava 2x H2, 1x LC 80 a LC 120, 1x Pajero Sport. Zítra nás na nocleh ve Španělsku dojede poslední posádka s LR Disko 3. Zdar Náča