poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Sardinie

(21.8. - 2.9.2004)

Datum Zpráva
23.8. 18 hod. - Právě vegetíme v Cale Francese na ostrově Magdalena a užíváme první chvíle klidu po hektické cestě přes dopravně kolabující Itálii. Pak následovalo chaotické nalodění, neboť v přístavu bylo na loď víc aut než míst, ale nakonec jsme se tam probojovali. S dvouhodinovým zpožděním jsme přistáli na Sardinii. Tak teď už jen žhavé slunce, smaragdově modré moře, klid a pohoda. Zdar Náčelník

24.8. 15 hod. - Vegetíme u moře a šnorchlujeme v průzračné vodě. Stále nic akčního kromě toho, že nás vykázala policie z místa, kde táboříme už pět let - na Magdaleně je dovoleno nocovat jen v kempu. Škoda, bylo tu nádherně ! Akce bude možná zítra, máme objednané tři čluny a poplujeme na přilehlé ostrůvky. Zdar Náča

25.8. 20 hod. - Z plavby na gumáku okolo ostrova Magdalena nic nebylo, protože foukal vítr. Jeli jsme do hor na Monte Limbara a tam se mi při vyhýbání utrhl obytňák, ale nic se nestalo a na ráno máme domluvený servis, tak to bude OK. Teď spím v horách u bydlibusu, protože jsem ho musel sundat. Kilař odvedl skupinu do kempu na pobřeží a my je po opravě zítra dojedem. Zdar Náča

27.8. 20 hod. - Tak dnešní den jsme strávili společně v kempu ve Valledorii, který je hned u pláže. Ráno se zmírnil vítr, a tak se zmenšily i vlny. Abychom si ovšem neužívali pohody moc dlouho, odešla definitivně Milošovi spojka na Patrolu. Na celém ostrově ji nemají, tak jsem ráno půjčil skůtr a objel servicio. Nakonec nám slíbili v IVECU, že to opraví. Máme zavolat zítra v 10 hod. ráno, tak to snad klapne. Pak směr Algero a přesun na východní pobřeží. Zdar Náčelník

28.8. 18 hod. - Tak dnes poprvé klid ! Tedy přesněji řečeno všechny auta jedou, nefouká vítr a slunce pálí. Dopoledne koupání na severozápadním pobřeží, pak návštěva jeskyně Grotta Nettuno a teď vegetíme na pláži u Torre Nero, tedy u černé strážní věže. Až odejdou "turisti", hopnem tam s autama a uděláme si pohodu bez civilizace. Tedy kytaru, zpěv a alko - hurá, konečně mimo kemp. Zdar Náčelník

30.8. 19 hod. - Tak dnes byl relaxační den jak se patří - od rána jsme na pěti motorových člunech brázdili malebné východní pobřeží v oblasti Cala Gonone. Pod sebou smaragdově zelenou mořskou hladinu, hodně podobnou Pacifiku. Nad námi modré nebe, prostě pohoda - opalování, šnorchlování a koupání. Včera dopoledne pohoda na západním pobřeží, při přesunu se k nám přidal Miloš s opravenou spojkou a aby jsme nevyšli ze cviku, praskla na dalším Patrolu hadice od turba. Náčelník

31.8. Tak dnes už žádný offroad a když to shrnu, jediný offroad byl předposlední večer na západním pobřeží. Chtěli jsme přespat za písečnou dunou a k tomu jsme museli přejet kus pláže - prostě jsme tam pozapadali a ke slovu přišel i naviják ! Jinak naše "asfalto-onroadová" výprava měla velkou úmrtnost - mně skoro "umřel" pick-up, Milošovi odešla spojka a Vaškovi na Patrolu praskla hadice od turba. Z úrazu Sváťa ukopnuté prsty - tedy skoro, pak zašlápl ježka a Dana si naštěstí až včera zvrkla kotník. Ale teď sedíme na pláži v baru, popíjíme Bacardi a cítíme se jak v Karibiku. A teď mne omluvte, jdu skočit do moře - je 32°C ! Tak zdar Náčelník