poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Facebook

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Půjčte si mě!

Mám zájem o pravidelné
zasílání aktualit e-mailem
Jméno a příjmení
E-mailová adresa
Telefon
Dotaz
Prosím opište kód
  
 
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
 
Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".
 

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

 

Archiv expedic

Transylvánie

(25.5. - 2.6.2002)

1.6. Tak jsme všichni dorazili domů a tím končí třítýdenní info z Transylvánie. Fotoreportáž vám přineseme do středy. Ve čtvrtek se uvidíme na klubovně. Náčelník
31.5. Dopoledne zdoláváme poslední potok - Fousor prorazí z boku pneu, zakurtovat o druhý vůz, výměna 30 min. V poledne dojezd na asfalt, teď valíme na Tokai. Náča
30.5. 17.50 h - tak jsme po celodenním lopotění na bodě "můj kemp". Všichni se srdnatě prali s terénem, který nám nedal ani 1 cm zadarmo. Všichni jsou v pohodě, zdravím i za ně. Náča
30.5. Včera večer se počasí umoudřilo a mohli jsme udělat táborák. V noci opět déšť, který drží i přes dopoledne. Všechno totálně podmáčené. Volíme cestu přes staré lavinové pole. První trhák a ke slovu přichází navijáky. Stále déšť, my poncha a holinky, podvrknul jsem si v nich levý kotník - noha natéká. Naši "těžkooděnci", hlavně Toyota 75, jenž má 3,3t, má problémy a to obě "špéry". Zato "Mirečci s Asconou" - lehký Opel Campo, vyjedou všechno jako nic. Teď nás čeká ostré stoupání - bez navijáku to nejde, i "Ascona" na kurtě. Je 15 hod. a jsou ještě dvě auta pod zatáčkou. Na cestu jsme vjeli v 10 hod. Zdar Náčelník
29.5. 16 h - tak jsme zdolávali Rozporky v úvozové cestě u Drákuly tři a půl hodiny. Průtrž mračen a cestou se valí voda, do toho Bořek udělal ráfek a zul pneu. Teď jíme u Drákuly a pak přesun k potoku - "můj kemp" necháváme na zítra, snad přestane pršet. Náča
29.5. 11.10 h - počasí nám fakt "přeje", teď padají půlcentimetrové kroupy. Náčelník
29.5. 11 h - jen jsme opustili hotel Drákula, strhla se průtrž mračen - ten Drákula nám dává. Dojet dnes na hřeben bude "maso", už Rozporky jsou víc než akční.
29.5. Tak jsme včera pěkně pařili v baru "De Zi", kde jinde než u Drákuly - padlo několik kol místní kořalky Čujky a v 03 jsme troubili na ústup, ráno kromě strašné žízně pohoda - je to čisté pití. Venku slunce, vyrážíme do Rozporek a na "můj kemp". Snad to počasí už konečně vydrží. Zdar Náča
28.5. 12 h - večer jsme pěkně zapili tu "Fousorovu" budku. Ráno chviku sluníčko. Teď střídá mrholení déšť, ale je alespoň z hřebenu vidět do kraje. Zdar Náča
27.5. Dobýváme Pietrosul, po Rozpozporkách déšť, pak navijáky. Zastavuje nás až 400 m před meteorologickou stanicí sněhová plotna dlouhá 80 m. Počasí se umoudřilo, je jasno a nádherný rozhled. Cestou zpět na úplné rovině chytne nešťastně Fousor levým kolem břeh a převrácí auto na pravý bok. Naštěstí v nulové rychlosti - nikomu se nic nestalo. Auto má lehce poškozený bok. Problém je auto převrátit, je třeba do boku uvázat kladku a ani jeden strom... Zbývají kameny - první se vyvrací, druhý pokus je úspěšný, Patrol je zpátky na čtyřech - motor v pohodě. Vyrážíme zpět. Všechno dobře dopadlo. Zdar Náčelník
26.5. Včera bez signálu. Dopoledne po zelených hřebenech a pak úvozem do údolí, tady už na nás čekají "Mirečci", kteří se kvůli opravě zdrželi v Čechách. Kolem druhé za slunného počasí vyrážíme v kompletním počtu 6 teréňáků na prohlídku zlatonosné štoly. Při zpáteční cestě se strhává průtrž mračen. V táboře stavíme auta proti sobě, abychom mezi ně roztáhli plachtu. Prší až do 19 h, pak rozděláváme oheň. Ráno je azuro, vyrážíme na Pietrosul. Zdar Náčelník
25.5. 18 h - táboříme, je vedro, polojasno - tak snad to vydrží. Dnes pěkný off road, Toyota 75 na dvou kolech. Jinak pohoda. Zdar Náča

26.5.2002 - včera bez signálu. Dopoledne po zelených hřebenech a pak úvozem do údolí, tady už na nás čekají "Mirečci", kteří se kvůli opravě zdrželi v Čechách. Kolem druhé za slunného počasí vyrážíme v kompletním počtu 6 teréňáků na prohlídku zlatonosné štoly. Při zpáteční cestě se strhává průtrž mračen. V táboře stavíme auta proti sobě, abychom mezi ně roztáhli plachtu. Prší až do 19 h, pak rozděláváme oheň.

27.5.2002 - dobýváme Pietrosul, po rozpozporkách déšť, pak navijáky. Zastavuje nás až 400 m před meteorologickou stanicí sněhová plotna dlouhá 80 m. Počasí se umoudřilo, je jasno a nádherný rozhled. Cestou zpět na úplné rovině chytne nešťastně Fousor levým kolem břeh a převrácí auto na pravý bok. Naštěstí v nulové rychlosti - nikomu se nic nestalo. Auto má lehce poškozený bok. Problém je auto převrátit, je třeba do boku uvázat kladku a ani jeden strom... Zbývají kameny - první se vyvrací, druhý pokus je úspěšný, Patrol je zpátky na čtyřech - motor v pohodě. Vyrážíme zpět. Všechno dobře dopadlo.

29.5.2002, 11 h - jen jsme opustili hotel Drákula, strhla se průtrž mračen - ten Drákula nám dává. Dojet dnes na hřeben bude "maso", už Rozporky jsou víc než akční.

29.5.2002, 16 h - tak jsme zdolávali Rozporky v úvozové cestě u Drákuly tři a půl hodiny. Průtrž mračen a cestou se valí voda, do toho Bořek udělal ráfek a zul pneu. Teď jíme u Drákuly a pak přesun k potoku - "můj kemp" necháváme na zítra, snad přestane pršet.

30.5.2002 - všechno totálně podmáčené. Volíme cestu přes staré lavinové pole. Naši "těžkooděnci", hlavně Toyota 75, jenž má 3,3t, má problémy a to obě "špéry". Zato "Mirečci s Asconou" - lehký Opel Campo, vyjedou všechno jako nic. Teď nás čeká ostré stoupání - bez navijáku to nejde, i "Ascona" na kurtě..

Zpět na archiv

© 2024 Off Road Guide s.r.o., Všechna práva vyhrazena.   |   Ochrana osobních údajů
Bez předchozího písemného souhlasu není dovoleno další publikování, distribuce nebo tisk materiálů zveřejněných na tomto serveru.